Powakacyjny, weekendowy kurs „Powrót do równowagi”

Chcesz czuć wakacyjny relaks i luz długo po powrocie z urlopu? Szukasz sposobu, by skutecznie odprężyć się w niedzielę przed czekającym Cię ciężkim tygodniem w pracy? A może jesteś rodzicem, który łączy obowiązki zawodowe z opieką na dziećmi, i czasami czujesz, że emocje biorą nad Tobą górę?

Zapraszam na powakacyjny, weekendowy kurs „Powrót do równowagi” redukcji stresu metodą mindfulness (MBSR) w Łodzi.

Zaczynamy 15 września o 18.00

Program obejmuje:

      • 8 spotkań w każdą niedzielę od 18.00 do 20.00
      • udział w Dniu Uważności, 6-godzinnej praktyce mindfulness konsultacje indywidualne w trakcie i po kursie,
      • materiały w formie papierowej oraz nagrania mp3 z instrukcjami ćwiczeń i medytacji do osobistej praktyki.

Kurs jest skierowany do kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Udział w warsztatach pozwoli nauczyć się panować nad stresem, odprężać się aktywnie w trudnych sytuacjach, zmniejszyć lęk przed przyszłością i żyć pięknym, uważnym życiem.

Kurs weekendowy polecam szczególnie osobom, które już w niedzielę odczuwają stres związany z powrotem do pracy, mają małe dzieci, dla których trudno jest zorganizować opiekę w tygodniu, lub po prostu bardziej pasują im spotkania w weekend 🙂

Program kursu:

I tydzień – „Wprowadzenie do Uważności”- jak uważność może nam pomóc w budowaniu odporności psychicznej, pracy ze stresem i wzbogaceniu życia

II tydzień – „Projekcje, iluzje -jedno z podstawowych źródeł stresu- dlaczego nie widzimy rzeczy takimi jakie są”- jak wpływają na nas „pisane” w głowie scenariusze, jak pozbyć się lęku przed przyszłością

III tydzień – „Uważny ruch- jak świadomość ciała może nam pomóc w stresujących sytuacjach”- praca z zauważaniem reakcji ciała na stres

IV tydzień – „Czym jest stres? Jak mogę go zauważyć i świadomie nim zarządzać?”- podstawy teorii stresu

V tydzień – „Myśli są tylko myślami- oddzielenie faktów od tworzonych scenariuszy”- jak nauczyć się patrzenia na otaczający świat na podstawie faktów

VI tydzień – „Jak mogę wspierać sam siebie, budowanie odporności psychicznej”- jak dawać sobie współczucie dla swoich działań, myśli, wyborów

VII tydzień – „Budowanie relacji, wykorzystanie uważności w komunikacji”

VIII tydzień – „Uważność na co dzień, podsumowanie kursu”

Inwestycja w siebie (16 godzin praktyki, 6 godzin warsztatów i komplet materiałów: 900 zł)